mobile tr search tr

Partnerzy:

Sposoby prowadzenia rozmowy ze specyficznymi grupami pacjentów i ich rodzinami

W jaki sposób możemy w krótkim czasie zdobyć jak najwięcej istotnych dla nas informacji?
Jakie techniki rozmowy zastosować w przypadku osób starszych, jakie w przypadku osób agresywnych lub będących pod wpływem szoku? 
Jaki wpływ mają różnice kulturowe w przypadku komunikacji na miejscu zdarzenia z obcokrajowcami?
W jaki sposób rozmawiać z pacjentem w stanie terminalnym a jak z jego rodziną?
W jaki sposób przekazać rodzinie informację na temat zgonu bliskiej osoby?
Jakimi emocjami kierujemy się w takich sytuacjach? Jak rozróżnić te "dobre" od "złych" emocji?


Na te i na wiele innych pytań usłyszysz odpowiedź podczas seminarium.

Szkolenie jednodniowe /8 godzin edukacyjnych/  - 8 punktów edukacyjnych



Kontakt:
biuro@csr24.pl,
tel. 18 5211 209, 663 38 17 17

Pliki do pobrania